Контакт-центр 061 28-08-104
 
Контакт-центр 061 28-08-104
17.12.2015 / 15:31
Звернення громадян
ПАТ «Запоріжгаз» - це потужна енергетична компанія, яка забезпечує газом понад 480 тис. споживачів Запорізької області і експлуатує близько 10 тис. км. газових мереж регіону. Робота підприємства спрямована на підвищення якості надання послуг. Для нас важлива думка клієнтів щодо діяльності нашого підприємства.

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до голови правління ПАТ "Запоріжгаз" або до профільних заступників.

Вимоги до звернень

У зверненні мають бути вказані:

  • прізвище, ім’я, по батькові автора;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

У разі недотримання цих вимог, звернення повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дати його надходження.

Форма звернень

Терміни розгляду звернень

Графік прийому споживачів керівництвом ПАТ "Запоріжгаз"

Джерело: