Контакт-центр (0612) 808-104
 
Контакт-центр (0612) 808-104

Новини

18.07.2018 / 13:42

Сьогодні компанія «Запоріжгаз» відкрила другий сучасний центр обслуговування кліентів.

Відтепер більше 100 тисяч споживачів природного газу міста в рік отримуватимуть весь спектр послуг газової компанії у сучасному форматі
Головна цінність для нас-кліент Головна цінність для нас-кліент ФОТО: ПАТ "Запоріжгаз"

У Центрі обслуговування споживачі «Запоріжгазу» можуть провести звірку рахунку та отримати консультацію з приводу заборгованості, пільг та субсидій, демонтажу лічильника на чергову/позачергову повірку, опломбування/розпломбування газових приладів, зміни власника, заключення договорів.

«Крок за кроком компанія реалізовує стратегію провадження високого рівня обслуговування. Пріоритетом є не лише турбота про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання, а й про комфорт кожного клієнта, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги. Для малечі ми облаштували дитячий куточок, а для людей з обмеженими можливостями на вулиці є кнопка виклику менеджера», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Запоріжгаз» Олег Данилов.

У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга. Прийом проводять одразу на 8 робочих місцях.

Новий Центр обслуговування клієнтів та цех №3 працює за адресою:

м. Запоріжжя, пл. Інженерна, 1,

з понеділка по четверг

з 8:00 до 17:00, у п’ятницю до 15.45

без обідньої перерви.

Джерело: