Контакт-центр (0612) 808-104
 
Контакт-центр (0612) 808-104

Новини

15.04.2020 / 17:04

Клієнти АТ «Запоріжгаз» оплатили 73% отриманих послуг з доставки газу

Споживачі компанії оплачують менше трьох чвертей наданих послуг з доставки газу. У той же час, під час карантину, коли більшість клієнтів перебуває вдома, зростає значення безперебійності роботи критичної інфраструктури - газових мереж.
Ліквідація витоку в приватному секторі Ліквідація витоку в приватному секторі ФОТО: АТ "Запоріжгаз"

Незважаючи на карантин більше 150 фахівців АТ «Запоріжгаз» працюють, щоб забезпечити безперебійне постачання газу для клієнтів. В протягом карантину АТ «Запоріжгаз» призупинило нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну оплату послуг. Споживачам, які мають заборгованість за послуги, також не відключатимуть газ. Таким чином компанія робить все можливе, щоб допомогти споживачам у ці важкі часи.

 «Сплатити рахунки можна дистанційно за допомогою сервисів:  особисттй кабінет на сайті 104.ua, мобильні додатки  для Android та iOS, а также вайбер-бот. Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію: споживачу згенерують особистий кабінет під час дзвінка в контакт-центр»- говорить комерційний директор АТ « Запоріжгаз» Антон Кій.

 Працівники «Запоріжгазу» 24 години на добу і 7 днів на тиждень виїжджають на виклики, ліквідують витоку газу, ремонтують газопроводи, обслуговують газорегуляторні пункти, які знижують і підтримують необхідний тиск в мережах. Єдине, що змінилося в роботі служби - послуги споживачам надаються дистанційно. Працівники АТ «Запоріжгаз» докладають усіх зусиль, щоб в будинку кожного споживача був газ.

 У свою чергу в АТ «Запоріжгаз» закликають споживачів вчасно оплачувати доставку газу. Для забезпечення стабільної роботи компанії і виплати заробітної плати її працівникам потрібні кошти. Завантажити рахунки для оплати послуг  можно в "особистих кабінетах" на сайті 104.ua і в viber чат боті 7104ua.

 

Джерело: