Для тих, хто відвідав центр обслуговування клієнтів по всій Запорізької області були організовані цікаві розіграші. Подарунки отримали споживачі, які дали правильні відповіді на питання кросворду в газеті 104.ua. 29 запорожців правильно розгадали кросворд на газову тематику і отримали новорічні кульки на ялинку.
Ще одна акція від «Запоріжгазу» в рамках Дня клієнта - «зареєструйся в «Особистому кабінеті » або «заповни анкету за якістю обслуговування в ЦОК і виграй сувенір». Серед клієнтів, які приєдналися до онлайн кабінету або оцінили обслуговування, були розіграні фірмові чашки від 104.ua!
«Святкування дня клієнта - це традиція, яку починає наша компанія. Таким чином ми хочемо подякувати своїм споживачам за довгі роки співпраці і підвищити якість обслуговування », - говорить начальник клієнтського сервісу ПАТ« Запоріжгаз» Олег Данилов.
Адже майже 60 років компанія «Запоріжгаз» вдосконалювала рівень послуг для своїх клієнтів. У цьому році відкрито сучасний Центр обслуговування клієнтів. На черзі - ще один, на початку наступного року. Це дійсно комплекс європейського зразка, який надає запорожцям цілий спектр мобільних послуг: починаючи від електронної черги і до миттєвої реєстрації в Особистому кабінеті. А ще - Контакт-центр для споживачів блакитного вогника, цілодобові послуги Айвіара, приєднання до газових мереж і, взагалі, - все, що стосується газу. Тому, сотні газових послуг вже акумульовані в єдиному центрі, без черг.
До речі, в рамках Дня клієнта не залишилися без сувенірів і маленькі відвідувачі Центрів обслуговування споживачів. Для них були підготовлені солодощі та повітряні кульки. Крім того, поки батьки отримували консультації, їх малюкам газовики розповідали правила поводження з газовими приладами.
У 2018 році ми будемо проводити нові не менш цікаві акції для споживачів.
.