Контакт-центр (0612) 808-104
 
Контакт-центр (0612) 808-104

До уваги клієнтів

05.10.2017 / 10:40

За півроку «Запоріжгаз» протранспортував споживачам понад 600 млн. м. куб. газу

За шість місяців 2017 року компанія протранспортувала споживачам Запорізької області 613,5 млн. м. куб газу. Якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року, цей показник зріс на 4,5%.
Газовікам потрібно весь рік ремонтувати газопроводи Газовікам потрібно весь рік ремонтувати газопроводи ФОТО: 104.ua

Зростання обсягів споживання газу відбулося серед усіх категорій споживачів ПАТ «Запоріжгаз». Воно зумовлене більш холодними цьогорічними погодними умовами.  В результаті, найбільше природного газу спожили промислові клієнти. За півроку вони  використали 201,5 млн. куб. м. газу, що 7,9% перевищує показник за аналогічний період 2016 року. Теплопостачальні підприємства збільшили споживання блакитного палива на 3% - до 200,6 млн. куб. м. Населення показало приріст лише в 1,5%, споживши 184,7 млн. куб. м газу. В той час, як бюджетні організації залишились майже на тому ж рівні, що й в 2016 році з позначкою 6 млн. куб. м.

 Однак, незначне зростання обсягів споживання газу жодним чином не вплинули на покращення фінансового стану «Запоріжгазу». Причина у сезонності споживання блакитного палива, коли в теплу пору року обсяги використаного споживачами газу в десятки разів менші, аніж в опалювальний період. Це створює перекоси у тарифних надходженнях до компанії за послуги із розподілу газу. У зв’язку з цим, влітку в «Запоріжгаз» виникає дефіцит коштів для виконання ремонтних робіт та підготовки газорозподільної системи регіону до наступного опалювального сезону.

 «Міжопалювальний період – це той час, коли компанія може проводити на газорозподільній системі основні ремонтні роботи. На жаль, цей період для нас є непростим. Адже в теплу пору року надходження від тарифної виручки скорочуються у понад 10 разів. Хоча фінансове забезпечення аварійної служби, виплата заробітної плати та податків повинна здійснюватися стабільно впродовж усього року», - говорить головний інженер Віталій Нестеренко.

   Складність ситуації у компанії також поглиблюється боргами за послуги розподілу газу серед найбільшої категорії споживачів – населення. При цьому, значна частина коштів від побутових споживачів сплачується не живими грошима, а пільгами і субсидіями. А це лише паперові бюджетні зобов’язання за які неможливо придбати устаткування, матеріали чи оплатити послуги.

 

 

Джерело: