Контакт-центр (0612) 808-104
 
Контакт-центр (0612) 808-104

До уваги клієнтів

25.04.2018 / 15:38

30% клієнтів «Запоріжгазу» є користувачами «Особистого кабінету» на сайті zp.104.ua

На сьогоднішній день цим сервісом користуються 115 тис. клієнтів. Це кожна третя родина у Запорізькій області.
Процес реєстрації в особистому кабінеті займає лише хвилину Процес реєстрації в особистому кабінеті займає лише хвилину ФОТО: ПАТ "Запоріжгаз"

За допомогою «Особистого кабінету» споживачі можуть дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, задати фахівцям компанії питання в режимі онлайн.

Нещодавно стала доступна функція зворотного дзвінку від оператора контакт-центру. Його можна замовити, натиснувши кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині інтерфейсу «Особистого кабінету». В цьому році дзвінок замовили 1126 чоловік.

 «Ми робимо все можливе для того, аби спростити комунікацію між компанією та клієнтами. Зараз можна цілодобово не виходячи з дому чи офісу вирішити більшість питань споживачів природного газу. З початку року в Запорізькому регіоні «Особистий кабінет» зареєстрували більше 15 тис. чоловік.», - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Запоріжгаз» Олег Данилов.

Найбільш активними користувачами онлайн-сервісу є мешканці міста Запоріжжя. Ним користуються 70 тис. клієнтів. Друге місце за кількістю користувачів посідають мешканці Бердянська – понад 20 тисяч. На третьому місці – Токмак, тут в «Особистому кабінеті» зареєстровані майже 10 тис. клієнтів.

Нагадаємо, щоб створити «Особистий кабінет», потрібно пройти просту процедуру реєстрації. Для цього необхідно знати: номер особового рахунку, суму останньої оплати, контактний телефон та е-mail.

Джерело: